sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 9

***

Barcelona, Leo


Nie umiałem skupić się na treningu, cały czas jedna rzecz nie dawała mi spokoju, nie rozumiem co się dzieje, Natalia nie odbiera ode mnie telefonów.
Ruszyłem w stronę szatni, usłyszałem, że ktoś mnie woła odwróciłem się i zobaczyłem Jessice.
-Cześć, co się stało?- zapytałem.
-Hej, nie nic mam tylko coś dla ciebie- powiedziała i wręczyła mi
kopertę.
-Co to jest?
-Sam zobacz ja tylko miałam Ci to przekazać a teraz lecę papa.
-Pa
Gdy Jessica odeszła otworzyłem kopertę, w środku był list od Natalii.

Przeczytałem to kilka razy i nie mogłem w to uwierzyć.
Wpadłem do szatni i chciałem jak najszybciej wrócić do domu.
-Leo co się dzieje? -zapytał Xavi.
-Nie teraz, zostawcie mnie- odpowiedziałem prawie krzykiem.
Nikt już się nie odezwał, pozbierałem swoje rzeczy i udałem się do
samochodu.
Na parkingu dogonił mnie Gerard.
-Leo co jest?
-Masz- powiedziałem i wręczyłem mu list.
Miał taką samą minę jak ja.
-Matko Leo co teraz?- zapytał zszokowany.
-Nie wiem- powiedziałem i poczułem, że łzy zaczynają spływać mi po policzkach.
-Spokojnie jedziemy do mnie, Shakira na pewno coś poradzi.
Po 20 minutach byliśmy już w domu Pique.
Opowiedziałem Isabel wszystko.
-Leo spróbuj do niej zadzwonić.
-Próbowałem nie odbiera- powiedziałem i ukryłem twarz w dłoniach.
-Spokojnie a nie wiesz gdzie mogła wyjechać?
-Nie mam pojęcia- odparłem załamany.
-Wszystko będzie dobrze.
-Nie, nic nie będzie, straciłem ją- powiedziałem i wyszedłem.



Natalia


Rano wstałam po 10 , postanowiłam, że pozwiedzam trochę miasto, pogoda mi dopisywała świeciło słońce.
Pochodziłam trochę i udałam się na stadion mojej drugiej ulubionej
drużyny czyli Chelsea Londyn.
Pozwiedzałam trochę, wyszłam ze stadionu, potknęłam się i już miałam upaść jednak ktoś mnie złapał.
-Dziękuje- powiedziałam i odwróciłam się a moim oczom ukazał się Fernado Torres.
-Hej jestem Farnando-powiedział i wyciągnął do mnie rękę.
-Cześć, wiem kim jesteś Natalia- powiedziałam i uścisnęłam jego
dłoń- I jeszcze raz dziękuje, gdyby nie ty to na pewno wywróciłabym się.
-Nie ma za co, masz może ochotę wybrać się ze mną na obiad?
-Jasne.
Dużo rozmawialiśmy, dobrze spędzało nam się razem czas.
Fernondo odprowadził mnie do domu
-Masz może wybrać się ze mną jutro do restauracji?
Chciałam powiedzieć nie jednak gdy spojrzałam w jego oczy nie mogłam się oprzeć.
-Tak.
-Ok to będę o 18- powiedział i pożegnał się ze mną a ja weszłam do domu.
-Kto to był?- od razu w progu naskoczyła na mnie ciocia.
-Fernando poznaliśmy się dzisiaj i jutro idę z nim na kolacje.
-A co z Leo?
-Przestań, muszę zapomnieć a to tylko kolacja- odparła obojętnie.
-No dobrze masz ochotę obejrzeć jakiś film?
-Jasne.
Reszta dnia minęła mi bardzo przyjemnie dużo rozmawiałam z ciocią.

***

Następnego dnia posprzątałam w domu i wybrałam się do sklepu, nim się obejrzałam zbliżała się 16, postanowiłam zacząć się szykować na spotkanie z Fernando.
Przed 18 byłam już gotowa, Fernando zjawił się punktualnie,
pojechaliśmy do restauracji, dużo rozmawialiśmy.
W drodze powrotnej Fernando przystanął, ujął moją twarz w ręce i
chciał pocałować jednak w ostatniej chwili odepchnęłam go.
-Fernando, nie mogę przepraszam- powiedziałam i uciekłam.
Wpadłam do domu ze łzami w oczach.
-Natalia co się stało?
-Fernando..- nie mogłam z siebie nic wydusić. Ciocia przytuliła mnie. Gdy już trochę się uspokoiłam powiedziałam
-Fernando chciał mnie pocałować jednak go odepchnęłam, nie mogę przestać myślę o Leo.
-Natii uspokój się wszystko się ułoży.
Wstałam i poszłam do swojego pokoju.
Dlaczego tak trudno jest zapomnieć, dlaczego...


Jessica


Z Marciem układa mi się świetnie spotykamy się codziennie, kocham go.
Jednak cały czas jest mi przykro, Natalia wyjechała, mogłam ją
zatrzymać, ale tego nie zrobiłam mam nadzieje, że wszystko sobie ułoży i wróci.


Dom Natalii

-Pep to wszystko moja wina, to przeze mnie uciekła.
-Przestań, to nie przez ciebie. Ona na pewno wróci jak sobie wszystko ułoży nie martw się. Jak będzie gotowa to zadzwoni.

***

-Chłopaki!- zawołał Pep Guardiola.
Zmęczeni piłkarze podeszli do trenera.
-Co się stało?- spytał Pedro.
-Nie wiecie co się dzieje z Leo? Od paru dni nie ma go na treningach, to do niego nie podobne.
-Może jest chory? Pojadę do niego dzisiaj- powiedział Pique.
-Ok a teraz wszyscy do szatni.

***

Dodałam jeszcze Fernando do bohaterów :) 
No i na tym zakończyłam rozdział w następnych już będzie się dziać papa :)

16 komentarzy:

  1. Ojojoj, z tym Torresem to mnie nieźle zaskoczyłaś ;) Trochę się dziwię, że Natalia uważa, że nie jest dobra dla Leo, bo jest od niej starszy, a z Ferem to już kręci, chociaż jest jeszcze większa różnica wieku, ale okey, to twój pomysł ;* Mam jednak nadzieje, że wróci do Leosia, jakoś bardziej mi do siebie pasują ;> A jeśli lubisz Chelsea, bo napisałaś, że twoja druga ulubiona drużyna, zupełnie tak samo jak u mnie ;) to zapraszam na mojego drugiego bloga http://onlyonereasontoliveonthisplanet.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz licze że będziesz tu wracać chętnie zajrze do ciebie :)

      Usuń
  2. Rozdziały czytam wszystkie, komentować też się staram, tylko miałam wcześniej jakiś problem, bo moje komentarze na niektórych blogach wogóle się nie dodawały :< Oprócz tego może w ustawieniach wyłączysz kod obrazkowy? To bardzo pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rozdział :3. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że Natalia wróci do Messiego jak najszybciej. Dobrze, że nie dała się pocałować Torresowi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fernando dodaje uroku :D. Mam nadzieję, że przemyśli wszystko i jednak wróci do Leo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko sobie to przemyli i wróci do Leo. zapraszam na nowy somos-tan-felices.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały rozdział <33
    http://amorenbarcelona.blogspot.com/2013/06/3-najpiekniejsze-miejsce-w-barcelonie.html - u mnie również nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłaś że tęsknisz więc zapraszam :)))
    http://bordowogranatowamilosc.blogspot.com/
    http://dwaodemnneswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tylko niech wróci do LEO ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne , czekam na więcej *_* I mam nadzieję , że ona wróci do Leo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. http://barcaloveforever.blogspot.com/ Nowy, piętnasty. Mile widziane komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy rozdział na http://ayudame-me.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nowy wpis
    http://project-barca.blogspot.com/2013/06/rozdzia-1-barcelono-szykuj-sie-przybywam.html

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na nowy somos-tan-felices.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń